مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 21:002023-12-28سياسي

سردار شهید «علی حاجبی» وجودش را در بوته ایمان، صیقل داده بود


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید «علی حاجبی» وجودش را در بوته ایمان، صیقل داده بود.

- سردار شهید علی حاجبی وجودش را در بوته ایمان، صیقل داده بود ایسنا/هرمزگان سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید علی حاجبی وجودش را در بوته ایمان، صیقل داده بود.

سردار رمضان شریف امروز (هفتم دی ماه)، در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای عشایر که شهرستان رودان برگزار شد، اظهار کرد: شهدای هر منطقه چون نگینی درخشان، راه انسانیت و درستی را نشان می دهند و شهدای هرمزگان بدلیل نجابت و دلاوری در میدان های نبرد که همراه لشکر تحت امر شهید سلیمانی بوده اند، الگوی بسیار خوبی برای جامعه محسوب می شوند که باید ابعاد شخصیتی آن بزرگواران را برای جوانان تشریح و تبیین کنیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در عرصه های مختلف دفاع از نظام، تمامیت و ارزش های انقلاب اسلامی، مدیریت دفاع مقدس را به پشتوانه نیروهای مردمی و بسیج با رهبری امام راحل عنوان کرد و بیان کرد: رزمندگانی از جای جای این سرزمین، خود را به جبهه ها می رساندند تا ذره ای از خاک این میهن در اشغال دشمن نباشد.

سخنگوی سپاه ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق های رای، نشانه پشتوانه نظام و برهم زننده همه معادلات دشمنان علیه کشورمان است و ما به وضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شهید «علی حاجبی» وجودش را در بوته ایمان، صیقل داده بود

سردار شهید «علی حاجبی» وجودش را در بوته ایمان، صیقل داده بود