مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:352024-01-10بين الملل

رهبر حزب خداپار ترکیه: طوفان الاقصی بی عدالتی ساختار سازمان ملل را آشکار کرد


رهبر حزب خداپارِ ترکیه ضمن انتفاد از چنددستگی کشورهای اسلامی در برخورد با تحولات غزه تأکید کرد که عملیات طوفان الاقصی» نشان داد سازمان ملل تحت تاثیر کشورهای غربی و ناسیونالیسم است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - بیش از 80 روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه می گذرد و نهادهای بین المللی برای توقف جنایت های این رژیم هنوز نتوانسته اند اقدامی تاثیر گذار انجام دهد.

از طرفی جنگ غزه نشان داد که برخی از کشورهای اسلامی و عربی صرفاً عنوان حامی آرمان های فلسطین را به یدک می کشند و ترجیح می دهند در خفا روابط شان را با رژیم صهیونیستی ادامه دهند، زیرا علی رغم برگزاری نشست ها و صدور بیانیه های مختلفِ کشورهای اسلامی، در عمل هنوز آرامش یه منطقه بازنگشته و به نظر می رسد گام های جامعه جهانی برای توقف جنگ کافی نیست.

در همین رابطه، مهر ، گفت وگویی را با زکریا یاپیچی اوغلو رهبر حزب اسلام گرای خداپار Huda Par در تهران انجام داده که مشروح آن در ادامه می آید؛ حزب خداپار (مطالبه آزاد) از حامیان جنبش حزب الله لبنان و آرمان های فلسطین است که در انتخابات 2023 ترکیه نیز در همراهی با حزب حاکمِ عدالت و توسعه توانست آرای مطلوبی در انتخابات مجلس به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر حزب خداپار ترکیه: طوفان الاقصی بی عدالتی ساختار سازمان ملل را آشکار کرد

رهبر حزب خداپار ترکیه: طوفان الاقصی بی عدالتی ساختار سازمان ملل را آشکار کرد