مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:512024-01-09سياسي

اجلاسیه اندیشه های قضایی رهبری برگزار می شود


اجلاسیه استانی اندیشه های قضایی مقام معظم رهبری در دادگستری کل این استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری اجلاسیه استانی اندیشه های قضایی مقام معظم رهبری در سه محور اصلی قوه قضاییه؛ عدالت پژوهی، استقرار و گسترش عدالت در روز پنجشنبه، 21 دی ماه 1402 در سالن شهدای هفتم تیر دادگستری کل استان خبر داد.

وی گفت: تشریح، ترویج، تبیین، بسط و گسترش اندیشه های قضایی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی هدایت گر دستگاه قضایی در نیل به اجرای عدالت نوین بر مدار علم پژوهی بنیادین و کاربردی در جهت حل معضلات قضایی است.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: 9 موضوع برای محور فرعی این اجلاسیه در نظر گرفته شده است و علاقه مندان و صاحب نظران به مباحث حقوقی، پژوهش های خود را به دبیرخانه ارسال کردند و از نویسندگان مقاله های دریافتی که دارای بیشترین امتیاز مکتسبه باشد، تقدیر می شود.

عبداللهی تصریح کرد: سعی شده است تا اندیشه های قضایی مقام معظم رهبری در جایگاه شخصیتی حکیم و برجسته که منظومه ای از جریان سازی و گفتمان سازی جامعه حقوقی و قضایی و البته اجرایی است، در موضوعات این اجلاسیه مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه اندیشه های قضایی رهبری برگزار می شود

اجلاسیه اندیشه های قضایی رهبری برگزار می شود