مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:352024-01-16اجتماعي

همدان منطقه بادخیز ندارد/نصب توربین بادی توصیه نمی شود


معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در منطقه همدان بحث توربین های بادی را اصلاً توصیه نمی کنیم چراکه در سطح استان منطقه بادخیز نداریم که بتواند با راندمان بالایی، - ایسنا/همدان معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در منطقه همدان بحث توربین های بادی را اصلاً توصیه نمی کنیم چراکه در سطح استان منطقه بادخیز نداریم که بتواند با راندمان بالایی، تولید انرژی داشته باشد.

سعید باقری در نشست ایسنا با موضوع بررسی وضعیت کیفیت هوای استان همدان به مناسبت هفته هوای پاک، بیان کرد: در شهرهای بزرگی چون تهران و اراک چون منابع آلودگیشان زیاد است، در کل سال دچار آلودگی هستند اما در همدان آلودگی ها از بابت صنعت نیست و بیشتر آلاینده ها، خودروها هستند که با طرح زوج و فرد تاحدودی منابع آلاینده کم شده است.

وی با بیان اینکه با کم شدن منبع آلایندگی، روزهای آلودگی هم کم می شود، مطرح کرد: پاییز امسال روزهایی که سیستم پرفشار مستقر شود و وارونگی دما ایجاد کند، خیلی کم داشتیم و سه، چهار روز بیشتر نبوده است و دو سه روز هم شاخص آلاینده ها بالا رفت.

باقری با اشاره به اینکه گرم شدن هوا به وزش باد کمک می کند، افزود: مهر و آبان امسال روزهای بارندگی بد نبود و همین باعث ورود سیستم کم فشار و در نهایت بارش باران و جابه جایی هوا و وزش باد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان منطقه بادخیز ندارد/نصب توربین بادی توصیه نمی شود

همدان منطقه بادخیز ندارد/نصب توربین بادی توصیه نمی شود