مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:002023-12-29سياسي

رجانیوز و تکرار ادعاهای بنی اسراییلی!


سایت رجانیوز در واکنش به هشدار اخیر سید حسن خمینی در خصوص کمرنگ شدن نام امام در تبلیغات نهادهای فرهنگی، سیاهه ای از اتهامات تکراری و به غایت سطحی را بیان کرده است.

کاری نداریم به اینکه آیا اهالی این سایت از تکرار مکرر فکت هایی بی سر و ته دچار ملال نمی شوند(؟!)-که به خودشان مربوط است- اما کاش برای حفظ حرمت همان عده خاص مخاطب خود، کلامی می گفتند که بتوانند بر سر آن بایستند.

مثلا گفته اند که در سال های اخیر شبکه های فارسی زبان معاند، با تولید آثار تاریخی سعی در تحریف تاریخ معاصر ایران دارند و نوک پیکان این آثار نیز برجسته ترین شخصیت سده اخیر، یعنی امام خمینی(ره) را هدف گرفته است.

سیدحسن خمینی باید به جای قرار گرفتن در جایگاه شاکی و مدعی، در جایگاه پاسخگو قرار بگیرد که با وجود آن همه سند و صوت از اتفاقات انقلاب، چرا هیچ اقدامی برای پاسخگویی به این شبهات انجام نشده است؟ طی سال های اخیر تنها یک فیلم با عنوان فرزند صبح که زندگی امام(ره) را به تصویر کشیده بود و یک مستند با عنوان بانوی قدس ایران که به زندگی نامه همسر امام(ره) اختصاص داشت از طرف این موسسه ساخته شده که آن ها هم با انتقادات زیادی مواجه بودند.

برخی آنها را بسیار ضعیف دانستند به گونه ای که در خور شأن امام نبود و برخی دیگر به تحریفات تاریخی این تولیدات رسانه ای اشاره داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجانیوز و تکرار ادعاهای بنی اسراییلی!

رجانیوز و تکرار ادعاهای بنی اسراییلی!