مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:502024-01-20اقتصادي

افزایش سرمایه گذاری دولت برای اتمام پروژه کنارگذر شرق اصفهان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پیرو پیگیری های استاندار اصفهان و در پی سفر معاون اجرایی رییس جمهور به اصفهان سهم دولت از تأمین مالی کنارگذر شرق اصفهان از 30 درصد به 50 درصد رسید.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار داشت: در پروژه کنارگذر شرق اصفهان سهم دولت 30 درصد و سهم سازمان همیاری شهرداری های استان 70 درصد بود.

وی ادامه داد: اما باتوجه به اینکه بار مالی مضاعفی برای سازمان همیاری شهرداری های اصفهان داشت، پیگیری های لازم از طرف مدیریت استان در سطح ملی انجام شد که این سهم به صورت 50 درصد برابر در نظر گرفته شود بدین معنا که 20 درصد به سهم مشارکت دولت افزوده شود.

زینلیان بیان کرد: هدف از اضافه کردن سهم دولت در این طرح، کمک به شهرداری های استان است تا این پروژه با سرعت بیشتری تکمیل شود و به چرخه خدمت رسانی درآید.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان اصفهان در هفته های اخیر و طرح این موضوع در پروژه های کلان عمرانی استان، عنوان کرد: این مصوبه هفته گذشته توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ و در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرمایه گذاری دولت برای اتمام پروژه کنارگذر شرق اصفهان

افزایش سرمایه گذاری دولت برای اتمام پروژه کنارگذر شرق اصفهان