مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 18:152023-12-29اقتصادي

نرخ باسوادی در شهرستان فاروج 94 درصد است


با توجه به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه سوادآموزی در راستای مبارزه با بیسوادی و بر اساس آمار رسمی نرخ باسوادی در این شهرستان94/60 مشخص شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فاروج، علی اکبر نیازی مدیر اداره آموزش و پرورش فاروج در نشست هم اندیشی سوادآموزی و رسانه که به مناسبت هفته سوادآموزی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آمار، نرخ باسوادی در بین زنان روستایی شهرستان 88/35 درصد، مردان روستایی 92/68 درصد، زنان شهری 95/35 درصد و در بین مردان شهری 97/29 درصد مشخص شده است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه سوادآموزی شهرستان گفت: آمار قبولی سوادآموزان شهرستان فاروج بالاتر از میانگین استان است که این مهم نشان دهنده  فعالیت های بسیار خوب مجموعه سوادآموزی شهرستان است.

نیازی ضمن تبریک فرارسیدن هفته سوادآموزی از کلاس گذاری های حوزه سواد آموزی توسط آموزش دهندگان و با مشارکت سوادآموزان در سطح شهرستان خبر داد.

مدیر اداره آموزش و پرورش فاروج با اشاره به مهم ترین برنامه های فرهنگی و آموزشی حوزه سوادآموزی شهرستان افزود: برگزاری طرح هایی همچون حلقه های کتابخوانی، آموزش نماز، طرح خواندن با خانواده بخشی از برنامه های شهرستان در این هفته است.

پایان پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ باسوادی در شهرستان فاروج 94 درصد است

نرخ باسوادی در شهرستان فاروج 94 درصد است