مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:302024-01-20اقتصادي

رتبه های اقتصادی قم باید ارتقا پیدا کند


به هیچ عنوان نباید رتبه اقتصادی قم از ارقام عالی تنزل یابد.

- ایسنا/قم استاندار قم تاکید کرد: به هیچ عنوان نباید رتبه اقتصادی قم از ارقام عالی تنزل یابد.

سید محمد آقامیری استاندار قم امروز 30 دی ماه در کارگروه اشتغال استان، با اشاره به اینکه از مشکلات بزرگ استان، تناقض عجیب نرخ بیکاری هشت درصد و کمبود شدید نیروی کار در واحدهای صنعتی است، گفت: درحال حاضر بسیاری از واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی قم مشکلات گسترده ای در حوزه فقدان نیروی کار دارند ولی آمار هشت درصدی بیکاری نشان می دهد که مشکل حادی در این زمینه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری قم، وی با انتقاد شدید از نرخ های اقتصادی و اشتغالی استان در سطح ملی، بیان کرد: تمام شاخص های اقتصادی استان در حوزه سرمایه گذاری، اشتغال، درآمد باید بین اول تا پنجم کشور باشد و نباید از ارقام عالی تنزل یابد.

استاندار قم با تاکید بر اولویت بندی دقیق صنایع قم عنوان کرد: صنایع فرهنگی از جمله مهمترین اولویت های استان است که در کنار سایر شاخص های رشد اقتصادی و توسعه ای باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با حمایت از ایجاد شهرک صنعتی کفش در قم تصریح کرد: با توجه به حضور صنایع قوی کفش در استان باید شهرک صنعتی کفش با مطالعات دقیق ایجاد شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه های اقتصادی قم باید ارتقا پیدا کند

رتبه های اقتصادی قم باید ارتقا پیدا کند