مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:202024-01-20سياسي

لزوم دقت در مفید بودن برای انقلاب در جذب هیأت علمی


انتخاب یک فرد به عنوان استاد دانشگاه به معنای اعطای جایگاه و مرجعیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به وی است، پس باید دقت شود آیا جذب او برای انقلاب مفید است یا مضر؟.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشست رؤسا و دبیران هیات اجرایی جذب و مسؤولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان های گیلان، مازندران و گلستان با حضور محمد خلج امیرحسینی رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در روز پنج شنبه 28 دی 1402 به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست که با هدف هم اندیشی درباره اعمال دقت و سرعت در فرآیند جذب و تعیین تکلیف به موقع متقاضیان و تبیین مسایل و مشکلات روند جذب برگزار شد، محمد خلج امیرحسینی رییس مرکز جذب وزارت علوم با اشاره به آیات و احادیث در اهمیت شغل معلمی گفت: مهم ترین وظایف یک معلم، مردمی بودن، تزکیه، تعلیم قوانین الهی و بیان آیات الهی است.

وی تاکید کرد: انتخاب یک فرد به عنوان استاد دانشگاه، علاوه بر اعطای جایگاه معلمی و مرجعیت علمی، به معنای اعطای جایگاه و مرجعیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به وی نیز است، پس باید دقت شود آیا جذب او برای کشور و انقلاب مفید است یا مضر؟ رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم دقت در مفید بودن برای انقلاب در جذب هیأت علمی

لزوم دقت در مفید بودن برای انقلاب در جذب هیأت علمی