مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:452024-01-16سياسي

فرمانداری اهواز و استانداری خوزستان با غائبین شورای شهر برخورد کنند


اکثریت شورا به وظیفه قانونی خود عمل کرده است انتظار داریم فرمانداری اهواز و استانداری خوزستان هم به وظیفه قانونی خود عمل کنند و با غائبین و قانون شکنان برخورد کنند.

- سید ناصر مهداوی عضو شورای شهر اهواز  ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد:ما بر اساس قانون مکاتبات خود را انجام داده ایم و غیبت های اعضای غائب شورای شهر اهواز را به مراجع قانونی اعلام کرده ایم آقایان شیشه گری و زارع زاده شش جلسه متوالی غیبت دارند برخی دیگر از اعضا هم 12 جلسه غیرمتوالی غیبت دارند منتظریم تا مراجع قانونی به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

وی در خصوص برکناری شهردار هم گفت:تمام مستندات و مدارک قانونی عدم احراز شهردار را  جمع آوری کردیم و با قوانین موجود تطبیق داده و بررسی دقیق و کاملی انجام گرفته است که گواهی بر برکناری و عزل شهردار میدهد.

مهداوی گفت:اکثریت شورا امروز شهردار را نمی خواهد چرا برخی به نظر اکثریت تن نمی دهند چرا شهرداربه نظر شورا تمکین نمی کند طناب کشی با قانون آیا امر پسندیده ای است؟ وی افزود:اکثریت شورا به وظیفه قانونی خود عمل کرده است انتظار داریم فرمانداری اهواز و استانداری خوزستان هم به وظیفه قانونی خود عمل کنند و با غائبین و قانون شکنان برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری اهواز و استانداری خوزستان با غائبین شورای شهر برخورد کنند

فرمانداری اهواز و استانداری خوزستان با غائبین شورای شهر برخورد کنند