مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:352024-01-08سياسي

تخطی از قانون رابطه مستقیمی با پایین بودن سرانه مطالعه در جامعه دارد


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل کردستان گفت: تخطی از قانون و بروز ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی، رابطه مستقیمی با پایین بودن سرانه مطالعه در جامعه دارد.

- مفاخری: به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام کیومرث امیرخانی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کردستان ظهر امروز در دیدار با معصومه حسنی خونسار، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان، اظهار کرد: امروزه بی توجهی به کتاب و کتابخوانی ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه مطالعه در نحوه نگرش و دیدگاه افراد، آثار مثبتی دارد، تصریح کرد: تخطی از قانون و بروز ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی، رابطه مستقیمی با پایین بودن سرانه مطالعه در جامعه دارد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کردستان با تاکید بر اینکه فرهنگ مطالعه باید در دوران کودکی در افراد نهادینه شود، افزود: این امر در تربیت جامعه آگاه با کمترین مشکلات فرهنگی و اجتماعی اثرگذار است.

وی نقش کتابخانه های عمومی را در ارتقای سرانه مطالعه مهم ارزیابی کرد و افزود: این نهاد فرهنگی با عملکرد مطلوب و اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتابخوانی می تواند بسترساز توسعه کشور در تمامی زمینه ها  شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخطی از قانون رابطه مستقیمی با پایین بودن سرانه مطالعه در جامعه دارد

تخطی از قانون رابطه مستقیمی با پایین بودن سرانه مطالعه در جامعه دارد