مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 19:552023-12-30اجتماعي

تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز است


تنبیه بدنی به هر نحوی،خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است و موارد بسیار اندک تنبیه بدنی در کمتر از 24 ساعت بررسی و افراد خاطی به هیأت رسیدگی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، به دنبال انتشار مطالبی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان در فضای مجازی، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای صادر کرد و هر گونه مطالبی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان را کذب، محتوایی نادرست و تحریف شده اعلام و گفته است اگر موارد معدودی از تنبه بدنی هم بوده باشد در کمتر از 24 ساعت بررسی شده و با افراد خاطی برخورد شده است.

در این اطلاعیه آمده است: برخی از رسانه های معاند خارج از کشور در ادامه تلاش های ناموفق خود و در راستای جنگ شناختی و برای تصویرسازی منفی از معلمان فداکار و پرتلاش و ایجاد نگرانی برای والدین گرامی؛ اقدام به انتشار فیلم هایی از تنبیه دانش آموزان در مدارس کشورهای دیگر و انتساب آن به مدارس ایران کرده اند.

در این راستا برخی حساب های وابسته به جریان نفاق و معاندین در رسانه های اجتماعی همزمان با انتشار گسترده فیلم تنبیه بدنی یک دانش آموز در کشور هند به عنوان مدارس ایران عزیز و بازنشر برخی فیلم های تنبیه بدنی مربوط به سال های گذشته کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز است

تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز است