مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:102023-12-24سياسي

بی سوادترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد


معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان کهگیلویه بی سواد شهرستان این استان است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان کهگیلویه بی سواد شهرستان این استان است.

سید حمزه باقری نژاد روز یکشنبه سوم دی ماه 1402 در نشست خبری با خبرنگاران افزود: هم اکنون شهرستان کهگیلویه با احتساب چاروسا و دیشموک بی سوادترین شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه مهمترین علت این مسأله مهاجرت است، اظهار کرد: فقر اقتصادی را از دیگر عوامل کوثر بر بی سوادی در این شهرستان است.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح هایی برای ارتقای سواد در این شهرستان در حال اجراست.

باقری نژاد تصریح کرد: مهاجرت، مسدود نشدن مبادی بی سوادی در مقطع ابتدایی، ترک تحصیل و فقر اقتصادی از مهمترین دلایل بی سوادی در این استان هستند.

وی ادامه داد: بخش عظیمی از جامعه هدف باسوادی افراد ترک تحصیل کرده هستند و بیشتر بی سوادان استان کهگیلویه و بویراحمد را بانوان تشکیل می دهند.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نرخ باسوادی افراد 10 تا 49 سال استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی سوادترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

بی سوادترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد