مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 19:152023-12-27فرهنگي

طراوت و خلاقیت در 80 سالگی؛ روح هنر اینجاست


هنرمند خود آموخته سیرجانی با 80 سال سن و 65 سال سابقه هنری هنوز هم در منزل خود به خلق آثار سفالی و گلی در قالب مجسمه ها می پردازد و در نمایشگاه های مختلف شرکت می کند.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ محمد ایران نژاد: بهروز بهروزیان هنرمند سیرجانی در ساخت مجسمه های گلی و سفالی توانسته در سال بیش از یکصد اثر را با استفاده از ذهن خود در شکل های مختلف با گل ولای از خاک رس بسازد و به مردم و جامعه هنری عرضه کند.

 بهروزیان در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: هنرمندان خودآموخته، کشف خلاقیت در افراد و حفظ و نگهداری آن برای آیندگان را دارند و اینها خودآموختگان، هنرمندان خودجوش و خودانگیخته ای هستند که آموزش های مرسوم هنری را ندیده، تکنیک ها و سبک های هنری را نمی شناسند، سرمشق و الگویی بیرون از خود ندارند و حتی هنرشان را همچون زندگی نزد خود آموخته اند.

بهروز بهروزیان هنرمند سیرجانی در حال خلق اثر هنری هنر ابزاری برای تلطیف روح و روان انسان است  وی می افزاید:هنر جزو لاینفک و تار و پود زندگی بشر است و خلق آثار هنرمندان، تاثیری شگرف بر جامعه دارد زیرا از هنر برای تلطیف روح و روان افراد استفاده می شود و این قشر نیازمند حمایت مسؤولان هستند.

دست سازه های هنرمند سیرجانی  این هنرمند خود آموخته کهنه کار سیرجانی در حال حاضر بیش از 300 اثر خود را در خانه نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراوت و خلاقیت در 80 سالگی؛ روح هنر اینجاست

طراوت و خلاقیت در 80 سالگی؛ روح هنر اینجاست