مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:002024-01-11سياسي

پشت پرده اصرار دولت رییسی بر بازگشت معین به ایران


وزیر ارشاد در جدیدترین اظهارات خود گفته است: معین خواننده ایرانی مقیم لس آنجلس می تواند به ایران بیاید.

او البته برگزاری کنسرت معین را به زمان دیگری و بررسی موضوعات دیگری حواله داده اما آنچنان که دیروز در حیاط هیات دولت بیان کرد، - گفت: ایشان می تواند به ایران برگردد و برای دریافت مجوز هم مانند سایر خوانندگان روال قانونی را طی خواهد کرد .

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی نیز خبر داد که قرار است درها به روی ایرانیان باز شود تا میلیون ها ایرانی با امنیت و به راحتی وارد کشور شوند .

  مجتبی توانگر، نماینده مجلس ایران نیز با انتشار ویدئویی از معین در توییترش نوشت: زمینه بازگشت همه کسانی که دل در گرو مردم دارند را فراهم کنیم .

به نظر می رسد که این خبر، یعنی درخواست از معین برای بازگشت به کشور، چراغ سبزی به عموم ایرانیان خارج از کشور به خصوص سرمایه داران، اقتصاددانان، هنرمندان و خوانندگان است.

  نکته ای که در این خبر وجود دارد این است که دولت ضدسلبریتی، چگونه به فکر جذب سلبریتی ها افتاد؟ تمرکز آنها بر نام معین شاید به این دلیل باشد که او مشکل چندانی برای ورود به ایران ندارد و خواننده سیاسی هم نبوده اما آیا مساله و مشکل و معضل اساسی ما، ورود ایرانیان خارج از کشور به داخل است یا خروج دسته دسته نخبگان و هنرمندان و پزشکان و دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده اصرار دولت رییسی بر بازگشت معین به ایران

پشت پرده اصرار دولت رییسی بر بازگشت معین به ایران