مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:052024-01-08حوادث

پایان یک آدم ربایی نافرجام در قائمشهر


فرمانده انتظامی مازندران از رهایی یک گروگان از چنگال آدم ربایان در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: آدم ربایان به دلیل اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده بودند.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران از رهایی یک گروگان از چنگال آدم ربایان در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: آدم ربایان به دلیل اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزییات این خبر، بیان کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از خیابان های شهرستان قائمشهر، بلافاصله ماموران موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد 2 نفر با صورت های پوشیده، فردی را با تهدید سلاح سوار یک دستگاه خودرو کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در بررسی های اولیه ماموران، حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی او را ربوده و متواری شده اند، تصریح کرد: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان یک آدم ربایی نافرجام در قائمشهر

پایان یک آدم ربایی نافرجام در قائمشهر