مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 00:102024-01-01فرهنگي

نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «تجسم غدیر» برگزیدگانش را معرفی می کند


آیین پایانی و تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «تجسم غدیر» همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در شیراز برگزار خواهد شد.

- نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی تجسم غدیر برگزیدگانش را معرفی می کند ایسنا/فارس آیین پایانی و تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی تجسم غدیر همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در شیراز برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره ملی تجسم غدیر امروز، 11 دی ماه گفت: اختتامیه نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی تجسم غدیر ، همراه با نمایشگاه آثار برگزیده و تقدیر از برگزیدگان این دور از جشنواره ساعت 9 صبح روز چهارشنبه، 13 دی ماه در سالن سینمایی فرهنگ مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس واقع در چهارراه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

موسی عربی با بیان اینکه این جشنواره با هدف تبیین و نهادینه سازی فرهنگ والای غدیر با زبان هنر ترتیب یافته است، گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری فراخوان این دور از جشنواره منتشر شد و تا زمان اتمام فراخوان در شهریورماه، حدود 3300 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از بررسی و ارزیابی آثار از سوی هیئت داوران، 69 اثر به عنوان آثار برگزیده در مقام های نخست، دوم، سوم و شایسته تقدیر معرفی شده که از برگزیدگان آن در آیین پایانی جشنواره تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «تجسم غدیر» برگزیدگانش را معرفی می کند

نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «تجسم غدیر» برگزیدگانش را معرفی می کند