مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:002023-12-25ورزشي

اجرای مصوبات سفر رییس جمهور تسریع شود


امام جمعه خورموج خواستار تسریع در اجرای مصوبات سفر رییس جمهوربه استان بوشهر، استفاده از نیروی انسانی شهرستان دشتی در مناصب دولتی و اشتغال جوانان این منطقه در پارس جنوبی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام زاهددوست امام جمعه شهر خورموج صبح امروز در دیدار با استاندار بوشهر بر رفع مسائل و مشکلات شهرستان دشتی تاکید کرد و اظهار داشت: در اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور تسریع و از ظرفیت نیروی انسانی شهرستان دشتی در مناصب دولتی و اشتغال جوانان در پارس جنوبی استفاده شود.

وی خواستار فراهم نمودن زمینه سرمایه گذاری در شهرستان دشتی شد و افزود: مدیران کل به شهرستان دشتی سفر کنند و در بین مردم حضور یابند.

همچنین مراکز درمانی شهرستان خصوصا بیمارستان زینبیه خورموج تجهیز شود.

زاهددوست بر حذف عوارض 55 درصدی صادرات گوجه فرنگی کشاورزان دشتی تاکید کرده و خواستار تسریع در پروژه های محور خورموج و لاور، باغان و سرچشمه، آغاز پروژه جاده ناصری به شهر شُنبه، تسریع در پروژه جاده اتصال کاکی به دهستان کبگان و تکمیل پروژه های مسکن ملی شد.

 امام جمعه شهر خورموج، بازسازی مدارس تخریبی شهرستان، تکمیل پروژه نیمه تمام زمین چمن مصنوعی مسکن مهر، تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در شهر خورموج را از جمله مطالبات مردم دشتی عنوان و اضاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مصوبات سفر رییس جمهور تسریع شود

اجرای مصوبات سفر رییس جمهور تسریع شود