مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 22:352024-01-17سياسي

آملی لاریجانی: تحلیل دقیق رهبر انقلاب درباره انتخابات برای جامعه تبیین شود


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر حضور پرشور مردم در انتخابات و تحلیل عالمانه معظم له و توصیف دقیق وضعیت، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله آملی لاریجانی با تبریک و تهنیت حلول ماه عظیم الشأن رجب و اعیاد شریفه این ماه بزرگ، از خداوند متعال توفیق اقتراب به ساحت عظیم ربوبی با بهره مندی از دعاهای پر فیض و زمان های خاص این ماه را مسألت کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح اهمیت فضائل ماه رجب، اظهار کرد: بزرگان اهل معنی برای این ماه، شأن بسیاری قائل هستند و توصیه های اکید دارند که از اوقات خاص و مضامین دعاهای این ماه شریف برای تکمیل نفوس و زدودن غواشی که بر قلوب حاکم شده، بهره مند شویم.

در کتب ادعیه در فضیلت ماه رجب نکات بسیاری آمده است و به خصوص در کتب اهل معنا از جمله مراقبات مرحوم میرزا جواد آقای ملکی تبریزی نکات بسیار آموزنده و تحریض کننده برای اعمال این ماه وجود دارد و توصیه می کنم به همه دوستان عزیزم و اعضا، از این ایام برای اقتراب به ساحت حق تعالی و بهره مندی از فیوضات آن تلاش کنند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه در دعاهای این ماه عظیم، مضامینی است که بعید است در دعای ماه های دیگر به این شکل آمده باشد، گفت: واقعاً مضامین عجیبی در دعاهای این ماه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی لاریجانی: تحلیل دقیق رهبر انقلاب درباره انتخابات برای جامعه تبیین شود

آملی لاریجانی: تحلیل دقیق رهبر انقلاب درباره انتخابات برای جامعه تبیین شود