مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:252023-12-27اقتصادي

جمع آوری 1100 متر لوله کشی غیرمجاز در فشافویه


مدیر آب و فاضلاب بخش حسن آباد فشافویه با اشاره به جمع آوری 1100 متر لوله کشی غیرمجاز در فشافویه گفت: با جلوگیری از لوله گذاری های غیرمجاز، بالغ بر 14 لیتر بر ثانیه به حجم دبی آب شرب روستاها اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، عباس زنگویی مدیر آب و فاضلاب بخش حسن آباد فشافویه درباره جلوگیری از نصب انشعابات غیرمجاز، اظهار کرد: 2 رشته لوله غیرمجاز به طول 1100 متر در بخش فشافویه جمع آوری شده است.

وی گفت: عده ای سودجو از خط انتقال آب شرب روستایی، 2 رشته لوله غیرمجاز به قطر 63 میلی متر در 2 متراژ 750 و 350 متر به سمت باغ های خود لوله کشی کرده و با این دو رشته غیرمجاز 15 باغچه به صورت غیرمجاز از آب شرب استفاده می کردند.

مدیر آب و فاضلاب بخش حسن آباد فشافویه با اشاره به مراجعه نکردن سودجویان به جهاد کشاورزی و سازمان آب به منظور اخذ مجوز چاه های زراعی، عنوان کرد: این افراد برای سود بیشتر اراضی کشاورزی را به باغ و باغچه تغییر کاربری داده و با قیمت بالاتری به مردم می فروشند.

زنگویی درباره تأثیر قطع این دو رشته غیرمجاز در آبرسانی به روستاها، تصریح کرد: با جلوگیری از لوله گذاری های غیرمجاز بالغ بر 14 لیتر بر ثانیه به حجم دبی آب شرب روستاها اضافه شده که در تأمین و فشار آب شرب اهالی روستا تأثیر بسزایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 1100 متر لوله کشی غیرمجاز در فشافویه

جمع آوری 1100 متر لوله کشی غیرمجاز در فشافویه