مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:002024-01-13سياسي

ردخون روی پرده نقره ای


حادثه تروریستی اخیر در کرمان و در سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی نشان داد که تروریسم همچنان نظام، انقلاب و ملت را هدف قرار می دهد و جریان نفوذ به شکل های مختلف ادامه دارد.

- یکی از مهم ترین راه های مقابله با این جریان، تولید و نمایش فیلم های سینمایی برای آگاه سازی و هوشیاری مردم و مسئولان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشوری که از سال های دور و به ویژه از زمان مبارزات و بعد هم پیروزی انقلاب اسلامی، بارها مظلومانه قربانی تروریسم و جریان نفوذ بوده، باید بیش از اینها در زمینه رسانه تاثیرگذار و پرمخاطبی چون سینما مسئولانه و متعهدانه عمل کند.

وقت آن رسیده با نگاهی راهبردی به ایجاد نهضت سینمایی آگاهی بخش به چگونگی و چرایی این میزان ترور علیه مردم اقدام شود.

در گزارش پیش رو سعی شده با مرور دقیق سینمای ایران در سال های پیروزی انقلاب و اواخر دهه 50، هرگونه سینما و قصه مرتبط با ترور و گروهک های تروریستی رصد شود.

در این میان به دلیل حجم تولیدات سال های مختلف، ممکن است مواردی ناچیز و نه چندان مهم هم از قلم افتاده باشد اما قطعا به مهم ترین فیلم های مرتبط با ترور، در این گزارش اشاره شده است.

دهه 60 در تولید فیلم های مرتبط با ترور پیشتاز است که با توجه به التهاب سال های اولیه پیروزی انقلاب و فعالیت فراوان خرابکارانه و جنایتکارانه گروهک های تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردخون روی پرده نقره ای

ردخون روی پرده نقره ای