مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:452024-01-01سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند


جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مهم ترین دغدغه رهبر انقلاب تا پایان امسال مشارکت حداکثری در انتخابات است زیرا میزان مشارکت مردم در انتخابات تاثیر بسیاری در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، سردار مرتضی عمو مهدی، جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر ناحیه بسیج نایین اظهار کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دشمن از خواب بیدار شد و فهمید که چه بلای بزرگی بر سرشان آمده و اینها کسانی بودند که پس از جنگ جهانی دوم دنیا را بین همدیگر تقسیم می کردند.

وی ادامه داد: پس از انقلاب، امام خمینی(ره) فریاد نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی سر دادند و فرمودند که باید روی پای خودمان بایستیم و کسی هم اجازه ندارد به ما ظلم کند و زیر بار ستم نمی رویم.

عمومهدی اضافه کرد: ایران در مقابل کشورهای ابرقدرت آن زمان از لحاظ سرمایه های زیرزمینی مانند نفت و گاز، معادن، نیروی انسانی نخبه و نیروی انسانی هوشمند دارای ویژگی های مهم و خاصی بود.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه تا پیش از انقلاب در ایران هم آمریکایی، روسی، فرانسوی، انگلیسی و اسراییلی حضور داشتند، گفت: هرکدام از اینها منافعی در ایران داشتند که پس از انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند

مشارکت حداکثری در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند