مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:102024-01-09سياسي

وزیر بهداشت : 38 میلیون نفر از پویش ملی سلامت استقبال کردند


اخیراً پویش ملی سلامت را در کشور شروع کردیم و کارکنان حوزه سلامت در حال خدمات شبانه روزی هستند؛ تا به امروز 38 میلیون نفر از مردم عزیز در این پویش ملی شرکت کردند که رکورد بسیار خوبی در این زمینه به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت  با حضور در جلسه علنی امروز (سه شنبه،19دی) مجلس در پاسخ به پرسش رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا و 66 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه چرا علی رغم تمام زحمات پرستاران و کادر درمان در زمان پاندمی کرونا و وعده های داده شده مبنی بر حذف پرستاران و تبدیل وضعیت کادر درمان، وزارت بهداشت اقدام به تعدیل کادر بیمارستانی و عدم تمدید طرح پرستاران کرده است؟ با بیان اینکه از حساسیت بسیار بالای نمایندگان محترم درباره خوزه سلامت تشکر می کنم ، تاکید کرد: یکی از کارهای مهمی که در کشور وجود دارد به حوزه سلامت مربوط است که به لطف خدا اقدامات خوبی در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری در دولت مردمی انجام شده است.

وی گفت: یکی از مسائل مهم تاثیر گذار در پیشرفت سلامت، کادر و کارکنان سلامت است که در طول تاریخ توانستند ایثارگری های بسیاری را انجام دهند و تلاش و جهادی دائمی در وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در حال شکل گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت : 38 میلیون نفر از پویش ملی سلامت استقبال کردند

وزیر بهداشت : 38 میلیون نفر از پویش ملی سلامت استقبال کردند