مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:402023-12-30اقتصادي

تصویب 156 مصوبه در کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده 5 خوزستان


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 156 طرح در جلسات کارگروه امورزیربنایی و کمیسیون ماده 5 به تصویب رسید.

- ایسنا/خوزستان معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 156 طرح در جلسات کارگروه امورزیربنایی و کمیسیون ماده 5 به تصویب رسید.

شبنم کوچک پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به عملکرد سال جاری تعداد بندهای مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده 5 و امور زیربنایی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 72 بند و همچنین 84 طرح در جلسات امور زیربنایی با هدف رونق فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری تصویب شد.

وی با بیان اینکه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی وظیفه بررسی و ارائه پیشنهاد در زمینه طرح های توسعه عمران شهری را بر عهده دارد، گفت: این 84 بند شامل تصویب شهرک های ساحلی، نهضت ملی مسکن، الحاق زمین در محدوده های شهری، ساخت و سازهای درون و خارج از حریم و طرح جامع کوت عبدالله است.

کوچک پور یادآور شد: کمیسیون ماده 5 کمیسیونی است که بر اساس ماده 5 قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به بررسی و تصویب مسایل مربوط به طرح های تفصیلی شهری و تغییرات آن ها در هر استان می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 156 مصوبه در کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده 5 خوزستان

تصویب 156 مصوبه در کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده 5 خوزستان