مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:252024-01-20حوادث

کشف گوشت های خارج از شبکه توزیع از دو سواری در سمنان


 فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از کشف 771 کیلوگرم گوشت قرمز خارج از شبکه توزیع از دو خودروی سواری توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ عباس عرب شامگاه گذشته 29 دی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان کالا و به ویژه سودجویانی که برای منفعت طلبی خود امنیت اقتصادی و معیشتی جامعه را به خطر می اندازند ماموران کلانتری 12 مهر با برقراری ایست و کنترل در محور مواصلاتی حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر سمنان - دامغان به دو دستگاه خودروی سواری ام وی ام و پژو پارس مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای موصوف مشخص شده هر دو خودرو حامل بسته های گوشت قرمز بودند و رانندگان آنها هیچ گونه مدارک لازم از مراجع ذیصلاح برای حمل و انتقال این محموله ها ارائه نکردند به همین منظور خودروها و محموله کشف شده به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر مشخص شد خودروها حامل 717 کیلوگرم گوشت قرمز خارج از شبکه توزیع به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال بوده و قصد انتقال محموله به خارج از استان را داشتند.

سرهنگ عرب با اشاره به اینکه هر دو خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شدند اضافه کرد: دو نفر در این رابطه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گوشت های خارج از شبکه توزیع از دو سواری در سمنان

کشف گوشت های خارج از شبکه توزیع از دو سواری در سمنان