مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:202023-12-31اقتصادي

سرعت اجرای پروژه های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم 2 برابر شد


مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: پروژه های عمرانی در مناطق آزاد کشور در دو سال گذشته از دولت مردمی آیت الله رییسی نسبت به گذشته با سرعت دو برابر در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الله عبدالملکی در آیین آغاز به کار پروژه عمرانی روسازی جاده محور ساحل جنوبی به نخل گل در جزیره زیبای قشم، اظهار کرد: 70 درصد بودجه مصوب مناطق آزاد کشور به توسعه زیرساخت ها، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های اقتصادی و رفاه مردم ساکن در این مناطق و گردشگران اختصاص پیدا می کند.

  وی ادامه داد: با بیان اینکه مناطق آزاد، بهشت سرمایه گذاری ایران هستند، افزود: برنامه های خوبی در زمینه ایجاد رونق اقتصادی و تسهیل تجارت در مناطق آزاد کشور پیش بینی شده که با انجام آنها شاهد پیشرفت و توسعه این مناطق خواهیم بود.

  به گفته دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور؛ ایجاد عمران و آبادانی در مناطق آزاد یکی از ماموریت های اصلی سازمان های مناطق آزاد کشور براساس قوانین است که مستلزم انجام اقدامات زیرساختی است که اشتغالزایی و رفاه مردم را به همراه خواهد داشت.

   عبدالملکی در پایان خاطرنشان کرد: طی ماه های گذشته با مدیرعاملی دکتر پیغامی در منطقه آزاد قشم، اتفاقات خوبی در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت اجرای پروژه های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم 2 برابر شد

سرعت اجرای پروژه های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم 2 برابر شد