مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 16:102023-12-28سياسي

تمام بار تبلیغ به دوش حوزه افتاده است


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه توجه به امر تبلیغ لازم و ضروری است، گفت: نهادهایی که با این عنوان شکل گرفته اند باید توجه بیش تری به امر تبلیغ داشته باشند چراکه از مدیران این مراکز در استان ها حمایت اعتباری انجام نمی شود و تمام بار به دوش حوزه های علمیه افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی پیش از ظهر امروز در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد با عنوان رسالت حوزه های علمیه و اولویت تبلیغ که در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: حوزه های علمیه نقش اول را در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم با اعتماد به حوزه های علمیه و مراجع در صحنه های مختلف حضور پیدا کرده اند، مطرح کرد: روحانیت همچون گذشته در قول و عمل باید همراه و همگام با مردم باشد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه این تعامل، وحدت و همدلی باید در اقشار مختلف روحانیت نیز وجود داشته باشد، عنوان کرد: مردم باید این وحدت و همدلی را در قول و عمل ما ببینند.

وی اضافه کرد: اگر سخن تفرقه انگیزی گفته می شود و این سخن به اصول لطمه نمی زند و تنها یک فرد را شامل می شود باید از پرداختن به این سخن بپرهیزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام بار تبلیغ به دوش حوزه افتاده است

تمام بار تبلیغ به دوش حوزه افتاده است