مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:302023-12-30سياسي

حماسه 9 دی نباید فراموش شود


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، حماسه 9 دی را روز بصیرت مردم ایران اسلامی خواند و گفت: این روز نباید به فراموشی سپرده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت 9 دی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور چشمگیر مردم شهید پرور کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام جلیلیان مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم، حماسه 9 دی را روز بصیرت مردم ایران اسلامی خواند و اظهار کرد: این روز نباید  به فراموشی سپرده شود.

  وی در ادامه حماسه 9 دی را لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب اسلامی دانست و گفت: این حضور خودجوش بود و مردم بصیرت خود را به منصه ظهور نهادند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مردم بزرگ ایران هر جایی که لازم بود برای دین و ارزش ها و دفاع از ولی فقیه به میدان آمدند.

در ادامه با قرائت قطعنامه ای،  جنایت اسراییل قاصب و کودک کش را محکوم کردن و با شعار الله اکبر و مرگ بر اسراییل ، توقف جنایت در غزه را خواستار شدند.

متن قطعنامه به شرح ذیل است: حماسه ماندگار یوم الله 9 دی، درخشش، تداوم و استمرار انقلاب و پاسداشت همت، بصیرت و اراده بزرگ یک ملت در انهدام توطئه های ریشه دار و روز دفاع از ارزش های انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی نباید فراموش شود

حماسه 9 دی نباید فراموش شود