مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 14:402024-01-11بين الملل

سناتور سندرز: اسراییل در جهان طرد شده و آمریکا باید از همدستی با آن دست بکشد


سناتور برنی سندرز با ارائه درخواستی در مجلس سنای آمریکا از وزارت خارجه کشورش خواست تا توضیح دهد کمک های نظامی ایالات متحده به رژیم صهیونیستی چگونه استفاده شده و نقض های این رژیم علیه غیرنظامیان را علنی کند.

- سناتور برنی سندرز با ارائه درخواستی در مجلس سنای آمریکا از وزارت خارجه کشورش خواست تا توضیح دهد کمک های نظامی ایالات متحده به رژیم صهیونیستی چگونه استفاده شده و نقض های این رژیم علیه غیرنظامیان را علنی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سناتور برنی سندرز، سیاستمدار سرشناس آمریکایی در صحن مجلس سنای ایالات متحده در مورد فاجعه انسانی وحشتناک غزه و اقدامات کنگره در مورد آن صحبت کرد.

او همچنین اعلام کرد که قصد دارد قطعنامه 502 بی(سی) خود را که وزارت امور خارجه را ملزم به ارائه هرگونه اطلاعات معتبر در مورد نقض حقوق بشر در کمپین رژیم صهیونیستی می کند، برای رای گیری در هفته آینده در صحن علنی کند.

سندرز گفت: می خواهم چند کلمه ای در مورد قطعنامه ای که براساس بند 502بی قانون کمک های خارجی ارائه کرده ام، بگویم و قصد دارم هفته آینده آن را به صحن علنی کنم.

بگذارید به شما بگویم این قطعنامه درباره چیست و چه نیتی دارد.

این سناتور آمریکایی اهل ورمونت گفت: قانون کمک های خارجی ایجاب می کند که وقتی ایالات متحده کمک های امنیتی یا تسلیحاتی به هر طرفی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور سندرز: اسراییل در جهان طرد شده و آمریکا باید از همدستی با آن دست بکشد

سناتور سندرز: اسراییل در جهان طرد شده و آمریکا باید از همدستی با آن دست بکشد