مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:252024-01-12سياسي

بازرسی لرستان به وضعیت کارگران اخراجی نساجی ورود کند


خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اخراج کارگران نساجی بروجرد گفت: سازمان بازرسی لرستان و مسوولان نساجی بروجرد به وضعیت کارگران اخراجی این واحد تولیدی رسیدگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی این شهرستان، افزود: یمنی ها پاسخ کوبنده به حملات آمریکا دادند، و این باعث افتخار شیعیان و مسلمانان است.

وی اظهار داشت: حمله آمریکا به یمن و پاسخ کوبنده یمن به حمله آمریکا باعث شد که آمریکا و انگلیس و هم پیمانان آنان هراسان شوند.

امام جمعه بروجرد گفت: اگر رهبر انقلاب اسلامی ایران دستور دهد ملت ایران عاشق شهادت هستند و حاضرند جان خود را در راه اسلام و قرآن فدا کنند.

حسینی افزود: جرم ملت یمن دفاع از مظلومان فلسطین است، یمن پس از چند دقیقه با حمله به کشتی های آمریکا جواب حملات آمریکا را دادند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اخراج کارگران نساجی بروجرد گفت: مسوولان نساجی بروجرد به وضعیت کارگران اخراجی نساجی رسیدگی کنند، کارخانه در حال تولید است، اما باید استاندار لرستان شخصا وارد کار شود.

حسینی افزود: سازمان بازرسی لرستان ورود کند، نساجی تاکنون 420 میلیارد تومان وام گرفته، باید بررسی شود که مشکل چیست، دولت و سازمان بازرسی رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی لرستان به وضعیت کارگران اخراجی نساجی ورود کند

بازرسی لرستان به وضعیت کارگران اخراجی نساجی ورود کند