مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:352024-01-14حوادث

4 مورد سقوط بهمن در جاده چالوس / کدام جاده ها مسدود است؟


6 جاده اصلی؛ آزادراه تهران شمال، جاده چالوس، جاده گردنه حیران در استان اردبیل، جاده میاندوآب سرچم در آذربایجان غربی، جاده پونل خلخال در استان گیلان و جاده هشتگرد طالقان در استان البرز مسدود هستند.

- جانشین رییس پلیس راه فراجا با بیان اینکه از شب گذشته تا کنون در جاده چالوس شاهد چهار مورد سقوط بهمن بودیم، اعلام کرد که این جاده همچنان مسدود است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سیاوش محبی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور، اظهار کرد: از شب گذشته به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید و مه غلیظ 6 جاده مواصلاتی اصلی آزادراه تهران شمال در استان تهران، جاده چالوس در استان های مازندران و البرز، جاده گردنه حیران در استان اردبیل، جاده میاندوآب سرچم در آذربایجان غربی، جاده پونل خلخال در استان گیلان و جاده هشتگرد طالقان در استان البرز به دلیل نا ایمن بودن همچنان مسدود هستند.

  وی با بیان اینکه همکاران راهداری در حال ایمن سازی جاده ها هستند و به محض اینکه ایمنی لازم را به دست آورند این جاده ها را بازگشایی و اطلاع رسانی خواهیم کرد، توصیه کرد: به هیچ وجه وسایل نقلیه در جاده هایی که پلیس به واسطه بارش برف و باران و کولاک و یا نا ایمن بودن مسدود اعلام می کند تردد نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مورد سقوط بهمن در جاده چالوس / کدام جاده ها مسدود است؟

4 مورد سقوط بهمن در جاده چالوس / کدام جاده ها مسدود است؟