مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:102024-01-19سياسي

مردم در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند


مردم سعی کنند در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند، همچنین حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه، اظهار داشت: عفت و پاکدامنی یکی از نشانه های انسان باعظمت است و افرادی که تصور می کنند با بی عفتی می توانند خود را در جامعه نمایان کنند در اشتباه هستند چرا که این عفت است که عظمت و بزرگی را برای انسان به ارمغان می آورد.

وی با گرامیداشت ولادت امام جواد (ع) در روز نهم رجب، افزود: سیزدهم رجب سالروز ولادت امیرالمومنین(ع) تنها مولود کعبه است چرا که قبل و بعد از ایشان هیچ شخص دیگری در کعبه متولد نشد و تمام دانش و وقار الهی در اختیار علی(ع) قرار دارد، باید انسان ها شخصیت این حضرت را بشناسند.

دهشیری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، خاطرنشان کرد: طبق بیانات رهبری، امامان جمعه کار سختی دارند چرا که باید از یک طرف خالصانه در خدمت دین خدا باشند و از سوی دیگر در میان مردمان نیز باید خاضعانه باشند چرا که ملت ایران بسیار عظیم است.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: در تقویم 29 دی ماه به عنوان روز غزه نامگذاری شده که اکنون مصادف شده با عملیات طوفان الاقصی که از 100 روز پیش آغاز شده است و لانه های رژیم صهیونیستی را درهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند

مردم در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند