مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 19:002023-12-26فرهنگي

راهیابی اثر فیلمساز چهارمحال و بختیاری به جشنواره بین المللی فیلم جیپور هند


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم کوتاه «کیکاووس» ساخته حامد اصغرزاده مرغملکی هنرمند استان به جشنواره بین المللی فیلم جیپور هند راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، شهرام فرجی گفت: فهرست اسامی بخشی از فیلم های راه یافته به شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم جیپور هند اعلام شد و طبق آن فیلم کیکاووس ساخته حامد اصغرزاده مرغملکی هنرمند فیلم ساز چهارمحال و بختیاری به همراه چهار فیلم دیگر از سینماگران ایرانی در این جشنواره به نمایش در می آید.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جشنواره فیلم جیپور هند که از آن به عنوان یکی از بزرگ ترین جشنواره های رقابتی جهان نام برده می شود، سومین جشنواره بین المللی است که ساخته اصغرزاده در آن حضور دارد، افزود: فیلم کوتاه کیکاووس پیش از این در جشنواره فیلم های ترسناک تارانتو ایتالیا و جشنواره فیلم های ترسناک سانتیاگو شیلی نیز به روی پرده رفته است.

وی تصریح کرد: فیلم کوتاه کیکاووس از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر شهرکرد در سال جاری است که در ژانر وحشت و تریلر ساخته شده و داستان شخصی به نام کاووس را روایت می کند که تصمیم به کشاورزی در زمین ممنوعه می گیرد اما از نفرین اجنه بی خبر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی اثر فیلمساز چهارمحال و بختیاری به جشنواره بین المللی فیلم جیپور هند

راهیابی اثر فیلمساز چهارمحال و بختیاری به جشنواره بین المللی فیلم جیپور هند