مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 07:302024-01-18حوادث

دستگیری بیش از 700 قاچاقچی و معتاد متجاهر در آذربایجان غربی


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجانغربی از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد و گفت: در این راستا 792 نفر دستگیر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، طرح آرامش در شهر را با محوریت دستگیری و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر ومعتادان متجاهر به مدت 2 روز در سطح استان اجرا کردند.

سردار جهانبخش اظهار کرد: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد؛ 202 نفر خرده فروش مواد مخدر و 590 معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری و 162 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این طرح 6 باند منهدم و 140 نقطه آلوده پاکسازی و 4 دستگاه خودرو توقیف و 2 قبضه سلاح نیز کشف شد.

   سردار جهانبخش در خاتمه با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح های انتظامی خاطر نشان کرد که تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بیش از 700 قاچاقچی و معتاد متجاهر در آذربایجان غربی

دستگیری بیش از 700 قاچاقچی و معتاد متجاهر در آذربایجان غربی