مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:552023-12-27سياسي

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون نقش آفرینی رسانه ها محقق نمی شود


مرتضی احمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلام آبادغرب عصر امروز چهارشنبه 6 دی ماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: رسانه ها نقش مؤثری در تحولات جوامع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرتضی احمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلام آبادغرب امروز در جلسه با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، اظهار کرد: رسانه ها باید ادبیات صادقانه و امیدوارکننده و نشاط آور در عرصه انتخابات را جزو اصول کاری خود قرار دهند.

وی افزود: رسانه های باید باروحیه مطالبه گری و دفاع از حق وحقوق مردم در جهت امیدآفرینی را وظیفه خود بداند زیرا که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون نقش آفرینی رسانه ها محقق نمی شود.

*دیدار اصحاب رسانه با معاون فرمانداری اسلام آبادغرب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب با تصریح این که برگزارکنندگان انتخابات خود مردم هستند، تصریح کرد: مردم باید بداند تنها راه حل مسائل و مشکلات کشور انتخابات است.

وی ضمن اشاره به رسالت خبرنگاران در تشویق و ترغیب مردم به پای صندوق رأی و مشارکت حداکثری ادامه داد: دولت در ستاد انتخابات از حداکثر توان خود برای سلامت انتخابات استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون نقش آفرینی رسانه ها محقق نمی شود

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون نقش آفرینی رسانه ها محقق نمی شود