مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:302023-12-31ورزشي

فرماندار گنبدکاووس: انتخاب سرمربی بومی خط قرمز ما برای هدایت تیم والیبال است


فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: انتخاب سرمربی بومی برای تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس اولویت و خط قرمز ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه شامگاه شنبه در حاشیه نشست با پیشکسوتان و رییس شورای شهر گنبدکاووس با موضوع تعیین تکلیف انتخاب سرمربی برای تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس اظهارکرد: علی رغم همه تلاش ها و عزم و اراده ای که در تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس وجود داشت، وضعیت این تیم در مسابقات خوب نیست و امروز تمامی دغدغه مندان، ورزش دوستان و پیشکسوتان این رشته ورزشی از بازی های این تیم در مسابقات گلایه مند هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به ریشه یابی های انجام شده، شورای شهر گنبدکاووس می بایست از مشورت و همفکری پیشکسوتان و بزرگان اهل فن این رشته ورزشی در تصمیم گیری های خود کمال استفاده را نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به خلاء بزرگ عدم کادر فنی در این تیم خاطرنشان کرد: از سال گذشته تذکراتی به شورا برای انتخاب کادر فنی از بین پیشکسوتان و افراد باتجربه و فن این رشته ورزشی داده شد که متاسفانه تیم کادر فنی انتخاب شده تجربه و شناختی از این رشته ورزشی ندارند.

وی ادامه داد: شورای شهر گنبدکاووس فرصت کافی برای انتخاب سرمربی تیم والیبال داشت اما متاسفانه در دقایق آخر نزدیکی تیم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار گنبدکاووس: انتخاب سرمربی بومی خط قرمز ما برای هدایت تیم والیبال است

فرماندار گنبدکاووس: انتخاب سرمربی بومی خط قرمز ما برای هدایت تیم والیبال است