مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:402024-01-02فرهنگي

تودیع و معارفه مدیرکل دفتر موسیقی انجام شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محمود سالاری معاون وزیر در امور هنری، - معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر موسیقی، دوره اخیر مدیریت این دفتر را دارای کارنامه ای قابل قبول عنوان کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محمود سالاری معاون وزیر در امور هنری، در سالن جلسات دفتر موسیقی برگزار شد.

محمود سالاری معاون هنری وزیر در ابتدای جلسه با گرامی داشت شهدای گرانقدر انقلاب خصوصاً حاج قاسم سلیمانی و شهید سید رضی، میلاد خاتون دو سرا حضرت فاطمه زهرا (ع) را تبریک گفت.

سپس معاون هنری وزیر درباره دوره مدیریتی الله یاری بیان کرد: به آقای الله یاری خداقوت می گویم، زیرا در دوران تصدی دفتر موسیقی، فراز و نشیب های فراوانی را تحمل کرد و در مواجهه با جریان های گوناگون، حوزه موسیقی را با صبر و درایت مدیریت کرد.

سالاری گفت: به نوبه خود از آقای الله یاری سپاسگزارم؛ دفتر موسیقی در مجموع دوره خوب و کارنامه قابل قبولی را خصوصاً با توجه به شرایط گوناگون داشت، همین طور از حضور وی در بنیاد رودکی خرسندم و از ایشان دعوت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تودیع و معارفه مدیرکل دفتر موسیقی انجام شد

تودیع و معارفه مدیرکل دفتر موسیقی انجام شد