مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:102023-12-26سياسي

ضرورت تعامل متقابل بین سازمان ثبت احوال کشور با فرهنگستان زبان و ادب فارسی


وزیر کشور درجمع کارکنان ثبت احوال، تحول در حوزه های هویتی، دولت الکترونیک و یکپارچه سازی خدمات رسانی را در راستای کمک به رفاه مردم مهم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، احمد وحیدی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال اظهار کرد: ثبت احوال از سازمان هایی است که در تحلیل وضعیت و کمک به امر تصمیم سازی و تصمیم گیری نقش مهمی ایفا می کند.

وی تحلیل وضعیت درعرصه هایی چون مهاجرت و موالید را از وظایف مهم ثبت احوال برشمرد که در مدیریت امور و سیاست گذاری های کلان، تاثیر بسزایی دارد.

وزیر کشور برشناخت ظرفیت های گسترده سازمان ثبت احوال از سوی مدیران، کارشناسان و کارکنان این سازمان تاکید کرد و گفت: شناخت این ظرفیت ها برای تعریف سطوح جدیدی از رشد و تحول حائز اهمیت است.

وحیدی در بیان اهمیت بهره گیری از ظرفیت های سازمان ثبت احوال کشور افزود: ماموریت سازمان ثبت احوال در بحث فرهنگ با اسامی و نامگذاری ها عجین است به طوری که اسم فرهنگ ساز است.

وی در ادامه سخنانش خواستار تعامل متقابل بین سازمان ثبت احوال کشور با فرهنگستان زبان و ادب فارسی شد و اظهارداشت: ثبت احوال در چارچوب این ارتباط و تعامل، در انتخاب بهترین اسامی نقش ایفا کند.

وزیر کشور ضمن تبریک روز ثبت احوال که مصادف با سوم دی ماه است، گفت: ثبت احوال سنگ زیرین حرکت های بنیادین در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعامل متقابل بین سازمان ثبت احوال کشور با فرهنگستان زبان و ادب فارسی

ضرورت تعامل متقابل بین سازمان ثبت احوال کشور با فرهنگستان زبان و ادب فارسی