مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:262023-12-30اقتصادي

تعداد واحد های نهضت ملی مسکن به بیش از یک میلیون و 930 هزار واحد رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهرداد بذرپاش، صبح امروز در جریان افتتاح 6 هزار و 600 واحد مسکن ملی در سطح استان، اظهار کرد: طبق آخرین آمار ساخت و ساز در حوزه مسکن ملی به بیش از یک میلیون و 930 هزار واحد در کشور رسیده است که پیش بینی می شود در سال آینده این میزان افزایش یابد.

افتتاح 6 هزار و 600 واحد مسکونی در اردبیل وی بیان اینکه مجموعا 6 هزار و 600 واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل افتتاح شد، افزود: امروز در جریان سفر به اردبیل 720 واحد نهضت ملی مسکن در محدوده شهری (اندیشه2) و 5 هزار 800 واحد در محدوده روستای استان اردبیل افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

بذرپاش با بیان اینکه متقاضیان از کیفیت خانه های ساخته شده راضی هستند، گفت: عمده خواسته مردم در بازدیدها از ما مربوط به کاهش اقساط وام واحدها است که در همین خصوص سود وام از 23 درصد به 18 درصد کاهش یافت اما با این حال باز مردم درخواست کاهش اقساط را دارند لذا طبق توافق انجام شده با بانک عامل قرار است بازپرداخت به شکل پلکانی انجام شود تا اقساط کاهش یابد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، 28 هزار واحد مسکونی در سطح استان در دست ساخت است که خوشبخانه تحویل تعدادی از این واحدها آغاز شده که پیشبینی می شود بهره برداری و تحویل واحد ها سرعت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد واحد های نهضت ملی مسکن به بیش از یک میلیون و 930 هزار واحد رسید

تعداد واحد های نهضت ملی مسکن به بیش از یک میلیون و 930 هزار واحد رسید