مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 20:362024-01-07سياسي

استاندار لرستان: فرمانداران در رفع موانع و مشکلات مردم تسریع کنند


استاندار لرستان بر نقش مهم فرمانداران به عنوان پیگیرکننده مشکلات شهرستان ها تأکید کرد و گفت: وظیفه اصلی پیگیری مشکلات و مطالبات مردم در شهرستان ها بر عهده فرمانداران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار امشب در شورای فرمانداران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جلسه پیگیری مشکلات شهرستان ها تکمیل کننده سفرهای معاون سیاسی امنیتی استاندار برای بررسی آنها که قبلا انجام شده، است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای سفرهای شهرستانی معاون سیاسی امنیتی برای بررسی مشکلات جلسه تکمیلی با حضور معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط در مرکز استان برگزار خواهد شد.

استاندار لرستان بر تسریع رفع موانع و مشکلات مردم تاکید و تصریح کرد: این روند سرعت رفع موانع و مشکلات حوزه های مختلف شهرستان ها را افزایش خواهد داد.

زیویار بر نقش مهم فرمانداران به عنوان پیگیرکننده مشکلات شهرستان ها تأکید کرد و گفت: وظیفه اصلی پیگیری مشکلات و مطالبات مردم در شهرستان ها بر عهده فرمانداران است و حضور معاون سیاسی امنیتی به عنوان نماینده استاندار و جلسات تکمیلی در مرکز استان برای حمایت و تسریع بیش تر از پیگیری های فرمانداران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان: فرمانداران در رفع موانع و مشکلات مردم تسریع کنند

استاندار لرستان: فرمانداران در رفع موانع و مشکلات مردم تسریع کنند