مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:152024-01-07اجتماعي

کاهش تلفات در جاده های شمال


فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه تمامی مسوولان در حوزه ترافیک پای کار هستند، گفت: طی 9 ماهه امسال با کاهش تلفات در حوزه تصادفات مواجه هستیم.

- سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: قرارگاه کاهش تصادفات یکی از قرارگاه های راهبردی پلیس در حوزه ترافیک و انضباط اجتماعی است.

وی افزود: هر ماه این قرارگاه یک بار با حضور تمامی روسای پلیس راهور و پلیس راه به صورت مجزا تشکیل می شود.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: تجزیه و تحلیل عملکرد حوزه ترافیکی و انضباط اجتماعی و راهکارهای ضروری ابلاغ شده و به مقتضیات زمان برای آینده برنامه ریزی می شود.

مفخمی با تاکید بر اینکه همه مسوولان پای کار هستند تا پاسخگوی دغدغه های مردمی باشیم، خاطرنشان کرد: طی 9 ماهه امسال با کاهش تلفات در حوزه تصادفات مواجه هستیم که جای تقدیر دارد.

وی یاداور شد: در سال 1402 شهرستان بابل به عنوان شهرستان شاخص در کاهش تلفات، رتبه برتر استان در بین شهرستان های استان را کسب کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه موضوع ترافیک و انضباط اجتماعی را در سطح استان بررسی خواهیم کرد، تصریح کرد: راهکارهایی در بحث سرما و باران اتخاذ شده تا مردم کمترین دغدغه را در حوزه ترافیک داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تلفات در جاده های شمال

کاهش تلفات در جاده های شمال