مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:102024-01-17اقتصادي

تخصیص 700 میلیارد تومان وام مسکن به تنگستانی ها


بیش از 700 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای احداث مسکن در سال جاری برای شهرستان تنگستان اختصاص یافته است.

- ایسنا/بوشهر فرماندار تنگستان گفت: بیش از 700 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای احداث مسکن در سال جاری برای شهرستان تنگستان اختصاص یافته است.

احمد لطفی در بازدید از پروژه های عمران روستایی بخش دلوار شهرستان تنگستان گفت: جمعیت شهرستان به لحاظ تقسیمات 70 درصد روستایی و30 درصد شهری است و همچنین جمعیت شهری تنگستان نیز زیر 25 هزار نفر است که باز در فضای کار روستایی قرار می گیرد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: یکی از کارهای مهمی که در این دولت در مقایسه آماری چه در بحث کوچه، معابر و آسفالت و چه بخش مسکن روستایی اتفاق افتاده در تحلیل با گذشته طی 2 سال، بیش از ده سال گذشته کار انجام شده است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: یکی از آمارهای شهرستان در بحث آسفالت کوچه و معابر روستاهاست که طی 2 سال گذشته بیش از 600 هزار مترمربع در سطح روستاهای تنگستان با همکاری بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و مجموعه دهیاری ها انجام شده که در سال جاری جشن خودکفایی آسفالت در سطح روستاهای شهرستان را اعلام می کنیم.

وی تصریح کرد: در بحث مسکن از ابتدای این دولت در تنگستان به لحاظ مقاوم سازی مسکن پایین ترین رده شهرستانی در واقع با 53 درصد مقاوم سازی داشت که در طی این 2 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 700 میلیارد تومان وام مسکن به تنگستانی ها

تخصیص 700 میلیارد تومان وام مسکن به تنگستانی ها