مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:002024-01-10اقتصادي

تخصیص زمین برای 700 خانوار متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این استان در طرح قانون جوانی جمعیت فعال بوده و تاکنون برای 700 متقاضی تخصیص زمین انجام داده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این استان در طرح قانون جوانی جمعیت فعال بوده و تاکنون برای 700 متقاضی تخصیص زمین انجام داده است.

سید محسن حمزه لو، 20دی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که به ریاست معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای این تعداد متقاضی 310 قطعه زمین مسکونی تخصیص یافته است و به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف بوده در سال 1402 یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده های دارای چهار فرزند اختصاص دهد.

وی با اشاره به روند اجرای طرح نوسازی مساکن در قالب طرح بازآفرینی شهری، گفت: برنامه 2 ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده شهری در آذربایجان غربی 16 هزار و 205 واحد بوده که 87 درصد این برنامه محقق شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: تاکنون 11 هزار و 838 واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و پروانه ساختمانی دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص زمین برای 700 خانوار متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان غربی

تخصیص زمین برای 700 خانوار متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان غربی