مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:052023-12-30ورزشي

خواسته های شهروندان حلقه مفقود در بودجه ریزی مدیریت شهری کرج


نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج خواستار گفت: مدیریت شهری در سال 1403 به مشکلات محلات نگاه ویژه  داشته باشد.

- ایسنا/البرز نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج خواستار گفت: مدیریت شهری در سال 1403 به مشکلات محلات نگاه ویژه  داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رحیمی محمدآبادی روز شنبه نهم دی ماه گفت: توجه ویژه به محله محوری و استفاده از ظرفیت های مطالبه گری شهروندان در محلات می تواند راه گشا بوده و چشم اندازی برای مدیریت شهری در سال1403 داشته باشد.

رحیمی محمودآبادی اظهار کرد: احصاء مطالبات و مشکلات محلات کم برخوردار اعم از جدول گذاری،آسفالت، جمع آوری و هدایت آب های سطحی، احداث و راه اندازی فضاهای سبز شهری، اماکن فرهنگی ورزشی و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین بزرگوار جهت افزایش سرانه های خدماتی در این محلات که غالباٌ بافت فرسوده و کم توسعه و یا توسعه نیافته است می تواند جزو اهداف سال1403 باشد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با بیان اینکه احیاء هویت محلات با محوریت مساجد امکان پذیر است و مساجد را می توان به عنوان محور اصلی پایش محلات قرار داد، افزود: در دوره ششم تعدادی از اعضای پارلمان مدیریت شهری با هدف ارتقا هویت فرهنگی، احصاء و رسیدگی به مشکلات شهروندان با محوریت مسجد به صورت هفتگی و مستمر در مساجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته های شهروندان حلقه مفقود در بودجه ریزی مدیریت شهری کرج

خواسته های شهروندان حلقه مفقود در بودجه ریزی مدیریت شهری کرج