مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 00:352024-01-13بين الملل

دوران تصمیم گیری آمریکا و انگلیس برای کشورهای دیگر تمام شده است


سفیر یمن در تهران با اشاره به حملات اخیر آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آن زمانی که آمریکایی ها و انگلیسی ها در عرصه جهانی تصمیم گیر بودند و هر کاری که می خواستند انجام دهند، - سفیر یمن در تهران با اشاره به حملات اخیر آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آن زمانی که آمریکایی ها و انگلیسی ها در عرصه جهانی تصمیم گیر بودند و هر کاری که می خواستند انجام دهند، تمام شده است.

پیش تر، این دو کشور با یک تماس تلفنی هر کاری که می خواستند انجام می دادند و در اظهارات رسانه ای اهداف خود را بیان می کردند ولی امروز کسی از نیروهای مسلح و نظامی آنها نمی ترسد و دلیل آن اقداماتی است که جریان مقاومت در نقاط مختلف علیه تجاوزگری آمریکا انجام داده است.

ابراهیم دیلمی، سفیر یمن در تهران در ارتباط با حملات اخیر آمریکا و انگلیس به یمن گفت: تجاوز به یمن از سوی کشورهای طاغوت از جمله آمریکا مساله جدیدی نیست و ما در 20 سال اخیر شاهد تجاوزات آمریکا علیه یمن بوده ایم.

وی افزود: در جریان عملیات طوفان الاقصی نیروهای مسلح یمن با موشک و پهباد عمق اراضی اشغالی را هدف قرار دادند و در راستای ارزش های اخلاقی خود و حمایت از فلسطین از حرکت کشتی ها به سمت بنادر رژیم صهیونیستی ممانعت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران تصمیم گیری آمریکا و انگلیس برای کشورهای دیگر تمام شده است

دوران تصمیم گیری آمریکا و انگلیس برای کشورهای دیگر تمام شده است