مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:102024-01-14اقتصادي

رایتل؛ گامی تازه در مسیر هوشمندسازی


تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت ایران یاسا تایر و رابر با محوریت هوشمندسازی و با حضور حسین ملازاده مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل و علی عشاقی نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ایران یاسا تایر .

- به گزارش روابط عمومی رایتل، این تفاهم نامه با هدف استفاده از ظرفیت های موجود رایتل برای ایجاد ارزش افزوده و ارائه خدمات در زمینه هوشمندسازی خط تولید، هوشمندسازی محصولات، ارائه امکانات اینترنت و شبکه­های اختصاصی برای شرکت ایران یاسا تایر و رابر مطرح شد.

مدیرعامل رایتل در این نشست، هوشمندسازی را یکی از محوری ترین فعالیت های اخیر رایتل برشمرد و اظهار کرد: این خدمت به توسعه و بهره وری کسب وکارها کمک می کند و رایتل تلاش دارد در این زمینه نقش موثری ایفا کند.

ملازاده همچنین با تاکید بر اهمیت همکاری مشترک برای رایتل، گفت: این همکاری می تواند در زمینه کسب تجارب و دستاوردهای تازه برای این اپراتور تلفن همراه، تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر سرعت اجرای طرح، گفت: این خدمت متمایز برای اولین بار ارائه می شود و ما در این زمینه با برنامه ریزی بلندمدت گام برمی داریم.

همچنین علی عشاقی مدیرعامل ایران یاسا تایر، همکاری با رایتل را در دستیابی به موفقیت های جدید این شرکت، مفید دانست و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایتل؛ گامی تازه در مسیر هوشمندسازی

رایتل؛ گامی تازه در مسیر هوشمندسازی