مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 20:402024-01-05اقتصادي

معاون وزیر صمت برای ادامه درمان از قزوین به تهران منتقل شد


معاون صنایع عمومی وزارت صمت به همراه یک راننده و سرنشین که صبح امروز در قزوین بر اثر واژگونی خودرو دچار آسیب شده بود، دقایقی پیش برای ادامه درمان به بیمارستان خاتم الانبیا تهران منتقل شد.

- حسن اسماعیلی رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حادثه رانندگی رخ داده برای محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهارکرد: خودروی معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت که دو نفر همراه ایشان شامل راننده و سرنشین دیگر بودند در اتوبان قزوین_کرج در ورودی دانشگاه آزاد باراجین واژگون می شود.

وی افزود: بر اثر واژگونی خودروی پژو پارس هر سه نفر، مصدوم می شوند و بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام می شود و توسط گروه اعزامی به بیمارستان رازی قزوین منتقل می شوند.

این مسوول اذعان کرد: دو همراه معاون صنایع عمومی وزارت صمت حالشان زیاد نامساعد نبوده و بعد از چند ساعت از بیمارستان منتقل می شوند اما برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیشتر دچار آسیب شده بود که از ناحیه سر و دنده دچار آسیب و شکستگی شده بود و تحت نظر پزشکان قرار داشت و قرار بود به تهران منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت برای ادامه درمان از قزوین به تهران منتقل شد

معاون وزیر صمت برای ادامه درمان از قزوین به تهران منتقل شد