مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:552024-01-18سياسي

دادگستری برای حل مشکلات مردمی در کنار شهرداری است


دستگاه قضایی استان کرمان این آمادگی را دارد با مجموعه شهرداری و شورای شهر در جهت رفع مشکلات مردم همکاری کند و هرکجا لازم باشد حمایت حقوقی و قضایی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر کرمان اظهار داشت: تمام ارکان حاکمیت در استان کرمان بایستی در جهت داشتن یک شهر زیبا و درخور شان پایتخت مقامت جهان اسلام به مجموعه شهرداری کمک کنند.

رییس شورای قضایی استان کرمان تصریح کرد: دستگاه قضایی استان کرمان این آمادگی را دارد با مجموعه شهرداری و شورای شهر در جهت رفع مشکلات مردم همکاری کند و هرکجا لازم باشد حمایت حقوقی و قضایی می کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مردم نیازمند یک فضای بانشاط و شاد در شهر هستند، خاطرنشان کرد: توجه به مبلمان شهری، فضای سبز مناسب و نظافت شهری از انتظارات به حق مردم و اولیه مردم از مجموعه شهرداری است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد:در تحقیقات علمی در حوزه جرم شناسی نیز ثابت شده است در هر شهری که به فضاسازی محیطی و زیباسازی شهری توجه بیشتری شده است در آن منطقه میزان جرائم خشن به نسبت سایر اماکن کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری برای حل مشکلات مردمی در کنار شهرداری است

دادگستری برای حل مشکلات مردمی در کنار شهرداری است