مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:452024-01-01بين الملل

نگرانی صهیونیست ها بابت اتهامات نسل کشی در دادگاه کیفری بین المللی


مسؤولان رژیم صهیونیستی و دادستانی این رژیم نگران این هستند که دیوان کیفری بین المللی ارتکاب جنایت نسل کشی و کشتار جمعی در غزه توسط رژیم صهیونیستی را تأیید و حکم توقف فوری جنگ را صادر کند.

- مسؤولان رژیم صهیونیستی و دادستانی این رژیم نگران این هستند که دیوان کیفری بین المللی ارتکاب جنایت نسل کشی و کشتار جمعی در غزه توسط رژیم صهیونیستی را تأیید و حکم توقف فوری جنگ را صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هاآرتص نوشت: نهاد امنیتی و دفتر دادستان کل نگران این هستند که دیوان کیفری بین المللی در لاهه درخواست آفریقای جنوبی درباره ارتکاب جنایت های کشتار جمعی در غزه توسط رژیم صهیونیستی را بپذیرد.

دیوان کیفری بین المللی از نفوذ زیادی در ایجاد قوانین بین المللی برخوردار است.

شیلی آویو ینی، کارشناس حقوق بین المللی گفت: اگر دیوان کیفری بین المللی درخواست آفریقای جنوبی را قبول کند این به معنای تایید ارتکاب کشتار جمعی در غزه توسط اسراییل است و در این صورت دیوان کیفری بین المللی حکم قضایی را صادر خواهد کرد که بر اساس آن باید اسراییل جنگ در غزه را متوقف کند.

آفریقای جنوبی پیشتر یک دادخواست قضایی را به دیوان کیفری بین المللی ارائه داد و در آن تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت های کشتار جمعی در غزه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی صهیونیست ها بابت اتهامات نسل کشی در دادگاه کیفری بین المللی

نگرانی صهیونیست ها بابت اتهامات نسل کشی در دادگاه کیفری بین المللی