مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:112023-12-31سياسي

وعده قطعی استاندار گیلان برای تأمین زمین خانواده های باشکوه


استاندار گیلان با بیان اینکه حمایت از خانواده های سه فرزند و بیشتر از برنامه های جدی در بخش جوانی جمعیت و مورد تأکید رییس جمهور است، گفت: خانواده ها بابت دریافت زمین نگران نباشند اهدای زمین بخشی از این خانواده ها انجام شده و بقیه در نوبت دریافت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی، استاندار گیلان بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از مادران دارای چهار فرزند و بیشتر رشتی در سالن همایش های معاونت بهداشتی گیلان با اشاره به حمایت از خانواده های دارای سه فرزند به بالا و شناسایی آن ها در استان برای دریافت زمین، اظهار کرد: این خانواده ها بابت دریافت زمین نگران نباشند اهدای زمین بخشی از این خانواده ها انجام شده و بقیه در نوبت دریافت هستند.

  وی با تأکید بر رعایت وظایف قانونی دستگاه ها پیرامون قانون جوانی جمعیت و خانواده، افزود: حمایت از خانواده های سه فرزند و بیشتر از برنامه های جدی در بخش جوانی جمعیت و مورد تأکید رییس محترم جمهور است.

  استاندار گیلان تأمین شغل و مسکن را یکی از تکالیف دولت دانست و گفت: موضوع مسکن و اشتغال این خانواده ها در اولویت و جزو امور تکلیفی دستگاه هاست.

  عباسی با اشاره به مسئله تهدید جمعیتی در استان گیلان افزود: در موضوع خانواده و تحکیم این نهاد مقدس، همه باید مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده قطعی استاندار گیلان برای تأمین زمین خانواده های باشکوه

وعده قطعی استاندار گیلان برای تأمین زمین خانواده های باشکوه